Poverenje

Esencija odnosa prema svim učesnicima u procesu i u svim domenima poslovanja koju kontinuirano negujemo, jačamo i ostvarujemo.
Sa zaposlenima, dobavljačima, kupcima, vladinim i nevladinim organizacijama razvijamo transparentne, iskrene, pristojne i poštene odnose kao osnovu poverenja koje nas čini odgovornim i pouzdanim partnerom kojem je važan zajednički uspeh i napredak.

Poštovanje

Uvažavanje i prihvatanje bogatstva različitosti, tolerancija i empatija su osnova našeg rada i delovanja.

Učimo iz raznolikosti, razumemo drugo i drugačije, poštujemo moralne vrednosti i ljudska prava, prihvatamo da su ljudska bića prirodno različita, da imaju pravo da budu kakvi jesu i razvijamo život u zajednici prihvaćenih posebnosti i poštovanja svakog pojedinca.

Pouzdanost

Efikasno, brzo, tačno i odgovorno isporučujemo kvalitetne proizvode i usluge kupcima i krajnjim korisnicima.

Preuzimanjem ugovorenih obaveza izvršavamo svoja zaduženja uz poštovanje svih usvojenih standardnih procedura, u dogovorenom roku i sa fer cenama isporučujemo kvalitetan proizvod i pružamo usluge u skladu sa zahtevima i očekivanjima kupca. U poboljšanju radnih procesa i pojedinačnih postupaka, prisutan je stalni proces osposobljavanja i obuke zaposlenih.

Humanost

Posvećenost svim našim zaposlenima i široj zajednici ogleda se kroz sve ono što radimo. Dobročinstvo je inspiracija svih naših aktivnosti i pozitivnog uticaja na stvaranje solidarnog, čestitog i odvažnog društva.

Humana dimenzija našeg rada uključuje sve zaposlene u koncept kvaliteta kroz motivaciju, razumevanje specifičnosti radnih sposobnosti, saradnju i timski rad sa zajedničkom svrhom i ciljem za čije ostvarenje su svi odgovorni.